Кейс розробки айдентики для благодійного фонду United Ukraine.Це перший проєкт команди 9.Department після початку повномасштабного вторгнення.
United Ukraine — благодійний фонд, який заснували футбольні арбітри з України. Фонд допомагав дітям у лікарнях та сиротинцях. З початком повномасштабного вторгнення його діяльність розширилася на підтримку дітей, які втратили можливість продовжувати заняття спортом внаслідок військових дій.
Команда United Ukraine зв'язалася з тренерами футбольних та баскетбольних клубів України, зібрала дані про потреби учасників, і взяла на себе лідерство із забезпечення формою та спортивним спорядженням юних спортсменів. Ще один напрямок фонду — організація міжнародних юніорських футбольних турнірів.
Завдання
● Оновити айдентику Фонду;● Врахувати профільний напрямок діяльності та відобразити його в логотипі;● Підготувати макети для соціальних мереж та презентаційні матеріали для роботи з міжнародними донорами.
Цільові аудиторії
● Підлітки, які займаються професійно спортом, а також їх батьки;● Представники футбольних та баскетбольних клубів України та Європи.
Концепт логотипа
Оскільки засновники фонду є футбольними арбітрами, ми вирішили використати це в логотипі. Взяли за основу лого український тризуб, однак прибрали гострі кути і окремі елементи. Поєднали його з м'ячем. Вийшла алюзія на впізнавані українську літеру І.
Кольорова гамма
Використали кольори, які найчастіше зустрічаються на стадіоні: салатовий колір футбольного поля, жовтий та помаранчевий — як стільці на стадіоні. І ніжний бузковий — як колір неба у сутінках під час турнірів.
Дизайн для соціальних мереж
Враховуючи аудиторію підлітків, відмовились від гострих кутів. Додали графічні елементи, а також використали впізнавані фото з життя спортсменів.