100 днів незламності

Промо благодійного концерту за тиждень до івенту

4 червня 2022 року в Києві пройшов благодійний концерт на честь 100 днів героїчної боротьби України у війні з росією.
Розказуємо, як ми взялися за промо за тиждень до початку івенту

З лютого 2022 року культурне життя країни практично зупинилося. Попри це, у публічному полі з'явилося багато нових українських (а головне — українськомовних) артистів. Хтось переосмислив свою стару творчість і став писати про актуальні події, а хтось тільки почав кар'єру з воєнної рефлексії. За чотири місяці повномасштабної війни вийшло більше українських пісень, ніж за попередній рік. Стало ясно — з'явилася нова генерація музикантів, народжених війною.

Концепт проєкту

За 100 днів війни українські військові змогли повністю звільнити Київську область від навали орди. В Києві та області стали рідше лунати сирени тривоги. 
Фонд VISIT UKRAINE вирішив провести масштабний благодійний концерт у Києві з початку військових дій у країні. Це також був перший концерт у Bel Etage — великому концертному клубі «А» класу. 
Проєкт отримав назву "100 ДНІВ НЕЗЛАМНОСТІ УКРАЇНИ. Музика, народжена війною".
Лайнап складався з авторів «Доброго вечора, ми з України» PROBASS & HARDI, «Допоможе ЗСУ» CHICO & QATOSHI, «Давай цілуватися під час сирени» Skryaga, та інших треків, які стали голосом українського спротиву.

Як усе почалося

Івент був анонсований за 10 днів до заходу. Організовувати захід у залі-тисячнику за 10 днів у місті, яке в будь-який момент може бути обстріляне російськими ракетами — неабияка сміливість. Тому ми й погодились зайнятися промо концерту за тиждень до початку заходу. 
Потрібно було зробити промоцію та продати близько 150 квитків. Всі кошти від продажу мали піти у Фонд VISIT UKRAINE для допомоги переселенцям
Крім цього, ми мали організувати перегляд онлайн-трансляції концерту. Адже під час неї йшов збір коштів у фонд "Повернись живим".

Меседжі

Ми отримали матеріали з назвою концерту "100 днів незламності". Однак, проаналізувавши медіаполе, зрозуміли, що це словосполучення рідко зустрічається. (спойлер: 4 червня, в день концерту воно вийшло в ТОП згадок у ЗМІ).
Однак до концерту ще тиждень. А на афіші нові виконавці. Їх пісні на слуху, вони шазамляться і крутяться на радіо, але імена артистів нічого не кажуть пересічному слухачу. 
То ж ми вирішили додати до основної назви підпис "Музика народжена війною" та зробити акцент на обличчях виконавців та їхніх вірусних піснях.

Дизайни афіш

Робота з Telegram-каналами

Зважаючи на цейтнот, ми робили ставку на "швидкі" медіа, на які люди заходять, щоб дізнатися про цікаві події міста. Тому з анонсом пішли до афіш міста та одразу до ТГ-каналів музичних пабліків.

Таргетована реклама

Крім загальної афіші, ми запустили таргетовану рекламу з креативами по кожному артисту з таргетуванням на кліки. У фейсбуці реклама йшла одразу з посиланням на сайт Concert.ua для купівлі квитків. В інстаграмі — відео у сторіз із закликом прийти на концерт.
За тиждень витратили $100 та отримали понад 2 тис. кліків на рекламу.

Illustration
Illustration
Illustration

Дружні розсилки

Партнером заходу виступив Concert.ua.
Ми попросили їх включити концерт у щотижневу розсилку дайджесту заходів, а також опублікувати новину про концерт у своїх соціальних мережах.


Медіа, які нас підтримали


Онлайн-трансляція

Illustration

Для того, щоб привернути увагу до онлайн-трансляції концерту, ми запросили стати ведучою Олександру Гонтар, журналістку та сценаристку шоу "Телебачення Торонто". Вона чудово вписалася в концепт концерту зі стендапом на тему російської національної кухні. І ні, це не борщ і пельмені, а драчьона і залупянка.
На екрані трансляції під час виступів артистів був qr-код, за яким можна було у два кліки зробити донат для "Повернись живим". Крім того, кожен артист після виступу закликав допомагати ЗСУ.

Результати

8

днів роботи

162

продані квитки

200 000

грн у фонд "Повернись живим"