Ребрендинг Дія.Освіта

Як оновлювали найбільшу освітню платформу України за сприяння Google.org Fellows

Розказуємо, як працювали над створенням tone of voice оновленої платформи Дія.Освіта для Міністерства цифрової трансформації.



Наприкінці 2022 року Google.org Fellows виділили грант на розвиток цифрової освіти в Україні з метою рескілінгу українців та розширення їхніх можливостей пошуку нової роботи.
Внаслідок війни щонайменше 5 млн українців залишились без роботи чи вимушені були закрити бізнес. Приблизно 6,5 млн — набули статусу внутрішньо переміщених осіб, частина з яких втратили не тільки місце працевлаштування, але й дім та соціальні зв’язки.
До того ж ринок праці суттєво змінився: деякі професії стали менш актуальні, в той час, як потреба в інших — зросла.
Тому освітня платформа від Міністерства цифрової трансформації Дія.Цифрова освіта трансформувалась в upskilling/reskilling/employment платформу Дія.Освіта.


ІСАР Єднання щорічно проводять Форум громадянського суспільства понад 10 років.

У травні 2023 року організатори вирішили зібрати громадський і державний сектор, щоб обговорити три питання: перемогу, модернізацію і відновлення країни.

Вхідні дані


Illustration

Експлейнер

В нашій роботі ми керуємось принципами smart power. Адже секрет успішної PR-кампанії не у великому рекламному бюджеті, а у правильній точці докладання зусиль і якісній аналітиці цільових аудиторій.


PR-супровід


Почали роботу з розсилки анонсу заходу в медіа. Сфокусувались на тих, в кого є наша аудиторія — Свідомі, Рубрика, Хмарочос, ЗМІ для змін тощо. Зробили розсилку на інформагенції і портали для громадського сектору. Тут обійшлося без рекламного бюджету.
Крім цього, інформаційним партнером Форуму виступило медіа Громадське.


Контент для соціальних мереж


Оскільки івент мав нууууу дуже багато локацій і спікерів, в основу контент-стратегії ми заклали формат анонсів і презентації спікерів. Щоб учасники могли визначитись, які виступи хочуть почути, ще до старту Форуму.
Скромний контент план вилився у 45 текстів і 130 дизайнів. Працювали у двох мережах — Facebook та Instagram.



Таргетинг

Акцент на таргетингу не робили. Але оскільки хотіли залучити нову аудиторію — тих, хто в громадський сектор прийшов нещодавно, запустили на них рекламу. Витратили $130 і отримали 505 лідів. Непогана конверсія для нішевої теми і непростої форми реєстрації.


Робота з партнерами


У програмі Форуму заплановано 11 окремих панельних дискусій. Кожна з них має свого “ментора” — організацію-партнера.

“Ну хто краще розкаже про захід, ніж ті, хто його організовує і тих, хто на ньому виступає” — подумали ми і пішли робить open pack.

*open pack — це папочка, яку ми готуємо для партнерів. Зазвичай ми включаємо туди адаптовані під різні соц.мережі дизайни і декілька варіантів текстів для анонсу. Завдання open pack — максимально спростити життя комунікаційнику організації, яку ми будемо просити розмістити анонс.

Схєма спрацювала. Партнери Форуму залюбки анонсували на своїх сторінках майбутню подію. Дехто взяв дизайни з нашої папочки, дехто адаптував. А комусь ми індивідуально підготували макет.

Приблизно ту саму стратегію використали для роботи зі спікерами. Надіслали їм анонс з їх фото і попросили запросити на захід свою аудиторію.

Анонсом поділились USAID, ПРООН в Україні, Міжнародний фонд «Відродження», ЦЕДЕМ, УНЦПД, Центр політико-правових реформ, Агенція відновлення та розвитку, Інститут лідерства та управління УКУ та інші.

Результати


Illustration

Хочете першими дізнаватися про наші нові проєкти? Підписуйтеся!