Клієнт: ГО «Український професійний розвиток» за підтримки GIZ
Чим займається: дає нові навички та допомагає з працевлаштуванням
З яким запитом звернулись: Комунікаційна кампанія, яка розвінчує стереотипи про «нежіночі» професії
Наші результати в цифрах
охоплення таргетованої реклами
охоплення радіореклами
згадок в медіа про проєкт
Ставлення до профтехосвіти в Україні потроху змінюється. Не в останню чергу через реформу власне профтехів. Тепер в них відкривають профорієнтаційні центри, впроваджують актуальні освітні програми та будують сучасні лабораторії.
Український ринок роботодавців потребує спеціаліст_ок з цілої низки технічних професій. Однак відсоток вступу дівчат на “традиційно чоловічі” спеціальності досі дуже низький.
Соціально-культурні фактори:
Освітні бар'єри:
Психологічні бар'єри:
Зробили ставку на бунтарський дух молоді, їхнє природне прагнення справедливості та бажання бути почутими світом. Так з’явився слоган «Бути першою — круто», і QR-код на всі ті професії, які зазвичай поза фокусом уваги дівчат. Шукаючи візуальний ряд для креативів ми виявили, що Google не знає фемінітивів і виправляє автоматично пошук на чоловічий рід. Ну чи не ідеальне підтвердження, що наш меседж потрапив в точку?
Плакати поїхали в молодіжні центри по всій країні, а ще забігли до київського метрополітену, щоб бути почутими українськими тінейджерами.
Зовнішню кампанію підкріпили таргетованою рекламою у соціальних мережах. На прохання клієнта трансформували меседж і залучити AI для розробки дизайну.
Не секрет, що на вибір майбутньої професії впливає наше близьке оточення. Це батьки, однокласники і друзі, а також вчителі.
А далі з командою ми сіли рефлексувати про свій вступ і що нас спонукало обрати ту чи іншу спеціальність. І зловили за хвіст інсайт — як важливо було тоді почути слова підтримки! Адже в кожному з нас живе голосний самокритик.
Так і народились замальовки тих самих визначальних розмов з нашими близькими.
Щоб звернути увагу на проєкт, спільно з МОН зробили добірку міфів про профтехи.
В межах проєкту клієнт проводив навчання в низці Центрів зайнятості. А ми підсвітили цю активність в регіональних медіа.
Підписуйтеся!