Бренд має в асортименті берці, плитоноски, розвантажувальні системи, підсумки та тактичні костюми. Всі товари виробляють на території України на виробництвах, які були вимушені змінити напрямок після початку повномасштабного вторгнення. Майже всі виробничі потужності знаходяться на схід від Києва.
Завдання
Розробити неймінг, підготувати брендбук та запустити комунікації у соціальних мережах.
Неймінг
Ми відштовхувалися від ідеї, що назва має нести національну ідентичність. Варіанти з назвами птахів/тварин, які представлені в українській фауні, відкинули майже одразу.
Після пішли шукати натхнення у підручниках з історії. Однак, жодна з історичних особистостей не відображала потрібного нам сенсу.
Ідея взяти ім'я героя відомої поеми Котляревського прийшла досить неочікувано. Наш колега купив на барахолці книгу "Енеїда" з ілюстраціями Базилевича.
Ми стали приміряти назву "Еней" до діяльності бренду. Смілий та завзятий Еней — прообраз козака, який не позбавлений людських гріхів, але при цьому відчайдушно захищає своїх. Те, що треба!
Робота з медіа
Дати голос проєкту ми вирішили через лідерів думок, які знають і люблять культуру та історію кримськотатарського та українського народів.Так з’явився спецпроєкт для видання “Українська правда” — “Пізнай своїх": українці мають знати про культуру кримських татар. Для нього відомі діячі культури кримськотатарського і українського походження розповіли, чому говорити про культуру Криму актуально саме зараз.
Учасники: Рустем Скибін, Севгіль Мусаєва, Ахтем Сеітаблаєв, Гульнара Абдулаєва, Айдер Рустемов, Еміне Джепарова, Алім Алієв, Петро Гончар, Ерфан Кудусов, Ернес Сарихаліл, Влодко Кауфман, Світлана Ляховець.
Мета комунікаційної кампанії
Сприяти діалогу між українським суспільством і досвідом кримських татар. Для цього використовували формулу “інформування — діалог — зміна сприйняття”.
● Представники сфери культури України, які готові поширювати ідеї проєкту через свої канали комунікації● Українці, які цікавляться історією та культурним різномаїттям● Переселенці з Автономної Республіки Крим● Мешканці окупованих територій Криму, зокрема кримські татари
Кримськотатарська діаспора у світі."
Крім того, вийшла серія авторських колонок у таких виданнях: Історична правда, НВ, Bazilik Media, Українська Правда.Життя. Ефіри на Skrypin.ua, Громадське радіо, радіо НВ, радіо Крим. Реалії.
Постійними інформаційними партнерами проєкту стали Суспільне.Крим, Телеканал ДОМ, інтернет-медіа Свідомі, Чорноморська ТРК, Анексія.net, QHA, а також Bazilik.media.
Показники
10
Спецпроєктів у медіа
162
Матеріали
2500
Згадок проєкту у ЗМІ
17,5 млн
Загальне охоплення проєкту