Як зміна позиціювання вплинула на ефективність зборів

Кейс благодійного проєкту Happy Lapky

Про що


Одну й ту саму новину можна подати по-різному, і від подачі залежатиме відгук аудиторії. Очевидна істина, чи не так? Але коли справа доходить до практичного застосування, для багатьох організацій це стає проблемою.
На прикладі ініціативи Happy Lapky покажемо, як зміна позиціювання й нові правила взаємодії з аудиторією допомогли налагодити системні збори для тварин з деокупованих територій.


Що було на старті

До нашої агенції звернувся благодійний фонд Nika Ukraine. Один з їхніх ключових проєктів — Happy Lapky — допомагає важкохворим домашнім тваринам та тваринам, що постраждали від війни. Але він почав втрачати інтерес аудиторії, внаслідок чого зменшилась кількість донатів.

Наше завдання — “реанімувати” сторінки ініціативи в соціальних мережах і відновити інтерес аудиторії до неї.

Illustration

Вихідні дані

Happy Lapky мали базові сторінки у Facebook та Instagram, а також вели свій Telegram-канал. Однак назви сторінок у мережах відрізнялися. Одна називалася “Тварини війни”, друга — “Хеппі лапки”, а третя — “Happy Лапки”. На сайті фонду назва “Happy Lapky” взагалі не фігурувала.

Контент сторінки складався з фото та відео постраждалих тварин. Часто це були кадри, що шокували. Крім цього, на сторінці публікували пости про інший напрямок роботи Фонду — підготовку броньованих машин на фронт.

Яке рішення

В першу чергу уніфікували назву всіх сторінок. Відтепер Happy Lapky можна легко знайти в соцмережах. Після цього заархівували нерелевантні пости.

Ще вирішили додати в дизайн і контент трошки того самого “happy” для наших лапок. Для цього оновили дизайн логотипа. До речі, на ньому зображено собаку засновника фонду — членкиню команди Боню. Її врятували після ножового поранення в окупованій Бучі.

Дизайн рішає всьо!

Далі ми взялися за оформлення сторінок. Додали “кольору”, оформили шапку профілю, оновили highlights і розбавили сітку.

Illustration

Ну океееей, контент теж важливий!

Ми проаналізували аудиторію сторінок і з’ясували, що 87% читач_ок — жінки. Серед них виділили три основні групи: ті, хто вже має домашню тварину, ті, хто тільки мріє про неї (на них таргетували наші матеріали про адопцію), і зооволонтери.

Тому на сторінках з’явились пости з корисними порадами для петперентів і тих, хто планує ними стати. Також почали знайомити аудиторію з підопічними фонду від їх імені.

А щоб усе це було легко сприймати, лонгріди замінили на пости в каруселі й reels.

Illustration

Так, а що з донатами?

Тут теж все просто. Оновлений дизайн і відеоконтент зробили свою справу. Охоплення сторінок виросли. Загальні збори на підтримку діяльності фонду ми замінили на цільові: збирали кошти на допомогу конкретній тварині або на конкретний медичний прилад.

Ще тепер можна допомогти не тільки коштами. З’явилась опція віддати корм, зоотовари та розхідні матеріали (вату, бинти, антисептики) для стерилізаційного пункту Happy Lapky.

Давайте вже про результати

За три місяці роботи ми збільшили охоплення в Instagram на більш ніж 400%, у Facebook — на більш ніж 1 000%.

Зросли й відвідування профілю: з 4,500 до майже 7 тисяч в Instagram та з 431 до 1,5 тисячі у Facebook.

Сума донатів за період роботи зросла у 6,7 раза.