Херсон 2030
Комунікації проєкту Стратегії Херсонської міської громади,
в якому з тобою говорить твоє місто

Про що

За останні п'ять років, місто Херсон зіткнулося із багатьма викликами розвитку через проблеми наявності інфраструктури, розгортання кількох нових та відновлення старих військових баз і об'єктів, спрямованих на захист від російської агресії, завдання щодо реформи децентралізації і т.д.

У 2021 році Херсонська міська рада (ХМР) розпочала розробку Стратегічного плану міста на 2022-2030 роки. На сьогодні ХМР створила робочу групу для активної участі у розробці цієї стратегії.

У Стратегії розвитку Херсону визначили шість напрямків. Це економічний розвиток; диджиталізація та ІТ-технології; інфраструктура та ЖКГ; містобудування; медицина, освіта і наука; та інклюзивність публічних послуг.

Цілі комунікаційної кампанії


  • Забезпечити різні цільові аудиторії доступною інформацією про прогрес робіт над стратегічним плануванням м. Херсон

  • Залучити громадян/-ок до участі у роботі над розробкою Стратегії 2030 та пояснити подробиці щодо можливості участі

  • Захистити прийняття Стратегії та створити підґрунтя для її ефективного втілення
Цільові аудиторії
  • Малий та середній бізнес міста
  • Великі підприємства
  • Міжнародні організації
  • Бізнес-асоціації та професійні об’єднання
  • Постачальники комунальних послуг (вода, світло, газ, сміття тощо)
  • Депутати Херсонської міської ради
  • Члени комітетів мікрорайонів та керівники ОСББ
  • Впливові члени громади, громадські активісти та лідери думок
  • Доросле працездатне населення м. Херсон
  • Малозабезпечене населення, представники не студентської молоді
  • Релігійні та громадські організації
  • Пенсіонери
  • Студенти ВНЗ та технікумів
  • Учні молодшої та середньої школи

Ключові повідомлення


Для комунікації обрали зрозумілі наративи з закликом до дії — “Долучайся”, “Впливай”, "Твоя можливість впливати на майбутнє міста”

Айдентика

На створення логотипу нас надихнула Періодична таблиця хімічних елементів. Адже стратегія розвитку громади складається з різних елементів — ефективного управління, розвитку бізнесу, створення креативних середовищ, сильних громадських ініціатив, залучення інвестицій та грантових коштів, важливих соціальних проєктів, та проактивності мешканців.

Завдяки якісній продуманій стратегії розвитку, яка враховує важливі соціальні, економічні та екологічні аспекти, а також унікальні особливості та традиції нашого регіону, Херсонська громада зможе віднайти власну формулу успіху.

Базовий колір логотипу – це колір рожевого Лемурійського озера. Жовто-салатовий — колір степових трав навесні. Помаранчевий — колір вечірнього неба над водами Дніпровських плавнів Темно-сірий — колір нічних хвиль.

Зовнішня реклама

Розмірковуючи про те, чому жителі міста мають долучатися до розробки Стратегії міста, що їх може спонукати, ми прийшли до висновку, що все вже лежить на поверхні.

Адже це можливість отримати за декілька років такий міський простір, який хочуть саме херсонці. Мати велодоріжки, пандуси, освітлені вулиці, та безпечні пішохідні переходи.

Ці меседжі ми поширили на білбордах та сітілайтах.
Комунікацію продовжили постерами із закликом поділитися, яким ти хочеш бачити свої місто.

Їх ми розмістили у громадських місцях: парках, кафе, молодіжних центрах, школах, університетах, ринках, та лікарнях.


Робота з медіа

Відеоінтерв'ю з лідерами думок

Показники
48 тис

охоплення у фб

10,5 тис

охоплення в Instagram

150 тис

охоплення у ЗМІ

62

людини долучилися до розробки Стратегії

Розробка Стратегії розвитку Херсонської міської територіальної громади до 2030 року стала можливою завдяки щирій підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID). Херсонська міська рада реалізує ініціативу створення Стратегії за підтримки проєкту USAID «Демократичне врядування у Східній Україні» та у співпраці з Харківським національним університетом міського господарства імені О.М. Бекетова.